måndag 31 januari 2011

Blir irriterad...

Hej folket! :D

Var på tävlingsresa i Malmö nu i helgen och tävlingarna gick riktigt bra! :D

Dock kommer jag aldrig sätta min fot på det vandrarhemmet igen. Så här var det...

Jag, Emma och Hanna ska sova i samma rum. På kvällen lägger vi våra "tekniska prylar" (Emmas Ipod + Mobil, min Ipod + Mobil och Hannas mobil) på laddning i fönstret, precis bredvid min säng.

På morgonen kommer pappa in och väcker oss. Min första tanke var, varför ringde inte larmet på Ipoden? Hör Emma säga "Emma, har du tagit min mobil och Ipod?"

Jag kollar mot fönstret och ser då att den enda som ligger kvar är Hannas mobil, allt annat är borta. Får lite smått panik och väcker killarna i hopp om att det är dom som skämtat med oss, men icke. Visar sig sen att även en dator och smycken försvunnit under natten från andra rum och att flera fått "besök" men vaknat. Antingen så var våran + de andras dörrar knasiga eller så var det någon som hade kort till alla dörrar! :S

Det värsta är att det stod någon precis bredvid min säng när jag sov! Känns ju lite halvläbbigt...

Så nu är jag utan både mobil och Ipod... Inte så kul precis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar